Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

torsdag 24 januari 2013

Sm i Draghund 2013 ...


I morse när Husse kollade på nyheterna
så hörde jag ordet Draghundsport ...
Det lät spännande!!!
Jag är en mycket nyfiken liten hund så 
... detta måste kollas upp!!!
Jag satte Matte på uppdraget ...
Här är resultatet ...


SM-veckan i Falun 2013 är i gång och för första gången är det Draghundsport 
med på programmet!!!
                                                         
                                                



Dom här bilderna är från 2012 ...
Visst ser det häftigt ut?

                                 
Kan undra om det här med Draghundstävlingar
verkligen är nåt för mig? ... lilla Stina.
Man kunde ju testa att dra Husse eller Matte i grannpojkens fina pulka.
Undrar vem som väger minst?
Sorry Matte ... men det blir nog Husse som får dra lilla Stina!!!
Kanske skulle jag kunna göra som Alfiehunden i England ...

Kolla in den här länken:


Bilden är lånad av Alfie's Matte och Husse.
Visst är han duktig ... Tänk han är på Facebook ...
Klicka på länken så kan du följa honom där.
Han hittar på massor av bus.
... och älskar snö!!!
Här kan sniffa er in i hans egen Blogg, Alfie's Blog 
och kolla in hans coola OnlineShop.

Mr Alfie Entlebucher bor i London UK.

Visst är han stilig!!!
På en skala 1-10 så hamnar han på en 10:a tycker Stina.


Voff, ... från Stina!

1 kommentar:

Alfie | Alfie's Blog sa...

Howdy Stina - that looks like a lot of fun! I would love to play in the snow like that *Waggy tail*