Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

torsdag 31 januari 2013

Glömda Bajspåsar ...


Ja, nog är det en ''Skitsak'' alltid ... Voff!!!


Jag får alltid påminna både 
Husse och Matte om att ta med 
åtminstone en Bajspåse till varje
''KissochBajsRunda'' 
som vi beger oss ut på!!!
Dom är sååå glömska ... 


Matte köpte ju LyxBajspåsar till mig ...
En rulle med Guldpåsar och
 en rulle med Chockrosa påsar.
Jag har sett att dom har 
ännu coolare ute på Rusta!!!
... rosa med svarta Döskallar på.
Stina vill ha!!!


När man är ute på Kisserunda så 
är det många dofter på gång ...
Detta har ju fortfarande Matte och Husse 
inte riktigt kommit underfund med ...
Det ropas och visslas på mig!!!
Tänk om jag skulle hålla på och störa Husse 
varje gång som han kollar på nyheterna ...
Det fattar ju vilken hund som helst!!!

I bland har jag så mycket på G 
så jag glömmer bort mina toagöromål.
Då har Matte en ramsa som hon kör med:
Kissa nu Stina så är du duktig!!!
Snälla ... kissa nu ... bajsa nu ...
Voff, ... inget ont sagt om Matte
men i bland är hon allt bra tjatig!!!



Voff, ... från Stina

Inga kommentarer: