Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

lördag 2 februari 2013

All snö är borta ... Snopet!


I dag är det ingen snö alls kvar på marken!!!
Lite tråkigt tycker jag ...
Då får man hitta på egna ''Roligheter''.


Matte och Husse tycker att 
det är så vackert här!!!
Håller med till en viss del ...
Jag gillar ju bryggorna ... Voff.
Där kan man jaga Kaniner!!!
Vore roligt att jaga ut en 
och annan katt där också ... 
Dom är ju så rädda för vatten ...


Kolla in här Husse!!!


Ser du vad jag ser?
Det har gått upp ett ljus för den här kisemisen!!!
Undrar vad han har kommit på?
Han hörde väl inte vad jag funderade på innan? 
Är det katten Gustaf ... eller?
Han är ju rätt kaxig har jag hört!!!


Här har man en vidunderlig utsikt ...
Man blir ju alldeles ''Antipidarrad'',
som Matte brukar säga!!!


Visst är vi fina ...
Husse och Stina.
Det rimmade ju!!!


Voff, ... från Stina


1 kommentar:

Per Allan Olsson sa...

Vet du var "antipidarrad" kommer ifrån. Hustrun och hennes familj från Limhamn har ofta levererat...