Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

söndag 3 februari 2013

På kaffekalas i Kuggeboda.


Sitt, säger Husse...
Nu ska det fotas igen!
Nu är det till och med två
fotografer i gång ... 


Ok...
Du får väl klappa mig då men
bara om jag får smaka på den goda pajen.
Sniff, sniff ... den doftar ljuvligt.


Vilken liten snåljåp!!!
Det ska jag allt lägga på minnet.
Snälla ... tappa lite ...
Hörde nog när han frågade Matte
varför hon hade skaffat sig en sådan
liten mesig knähund!!!


Om jag fjäskar lite och 
låter frun i huset klappa mig
så kanske hon sticker till mig lite paj???



Här sitter jag bra.
Nära till bullfatet ...


På vägen hem i bilen kom en och annan tanke till mig.
Dom måste ju ha tagit helt fel ...
Kan dom ha trott att 
jag var nån sorts katt eller ...
Det enda jag blev bjuden på var kattmat!!!
Jag ville ju inte visa mig otacksam 
så jag åt upp den äckliga maten med fisksmak ... 
USCH.
Det gläder mig dock att deras katt 
på så vis fick lite mindre att äta till middag :-))

Inga kommentarer: