Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

fredag 21 juni 2013

Midsommarafton 2013 i Wämöparken!!!


Wämöparken nästa!!!


Här har jag aldrig varit förut ...
Det ska bli jättespännande!!!


Här har vi Kaffestugan ... säger Matte.
Undrar om hundar får fika där?
Alfie har berättat för mig att i London
får hundarna följa med
sina Humans på Puben!!!


Dagen till ära har jag fått en 
blomma i halsbandet!!!
Matte hade ju sett hur fin Alfie var!!!
Han hade sina blommor under örat ...
Hur fint som helst ...
Nu är det ju bara så att ...
Stina har ju inga 
''Blomsteröron''.


Visst är han fin!!!
Vi lånade den här bilden av honom.

 Kolla in Alfie's Blogg :-)


På Midsommarafton är det tradition att 
köpa Kaffe + Jordgubbstårta!!!
Snälla ...
Stina vill smaka :-)


Här sitter min kompis Mia!!!
Hon är en Solstråle ...


Titta så fint Lisbeth har fixat Mias hår!!!
Hon har oxå en blomma i håret.
Undrar om jag kan ha 
en blomma i min päls?

:-) :-) :-)
Hmm, ... nu måste jag fundera.
Stina har ju inte nån lång päls heller!!!
Voff ... Det blir nog till att ha 
blomman i Halsbandet nästa år oxå!!!


Undrar vad dom håller på med här?
Husse säger att alla barnen 
håller på att klä 
Midsommarstången med 
Björklöv och Blommor.
Till och med Midsommarstången
kan ha ''blommor i håret''!!!
Lite orättvist är det allt ...
Nästa år ska jag ha min
blomma i svansen!!!
Voff, ... så det så :-)


Alla dansade och bar sig konstigt åt ...
En del trodde till och med 
att dom var ''Små Grodor''!!!
Det är tydligen en 
Tradition som människorna har!!!

Voff, ... från Stina


Inga kommentarer: