Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

lördag 24 augusti 2013

Alfie's Matte är och hälsar på hos oss denna helgen ...



Jag och Alfie's Matte!!!
Visst ser det mysigt ut ...
Tänk, hon har rest ända
från England ...


Vi hade det mysigt
där i soffan :-)


Matte har hjälpt mig
att fixa ett collage
på vår MysStund!!!


Jag gillar din Matte Alfie :-)
I morron ska hon ta 
jättemånga bilder på mig
med sin fina kamera!!!
Jag ska minsann få vara med i en tävling.
VoffeliVoff :-)


Jag måste säga att din Matte
ääälskar att shoppa, Alfie.
Jag och Husse fick sitta
utanför alla butikerna 
och vänta och vänta ...
Våra Mattar rusade från den
ena  butiken till den andra!!!
Här kan ni se lite av allt
som provades :-)
Visst blev hon fin!!!


Visst har jag det bra?


Jag kommer ihåg, ...
att när Matte tog den här bilden
så bestämde jag mig ...
Nu är jag och Linda vänner!!!


Vi hann med att hälsa på 
ute i Kuggeboda oxå ...
Som vanligt visade dom hundratals 
tråkiga foton på sin dator.
Stackars din Matte Alfie!!!


Titta själva ...
Här har dom bara visat hälften 
av alla sina bilder!!!
Din Matte ser helt slut ut ... Voff.
Jag tycker att hon är sååå fin
i sin nya vita Topp :-)


Vi blev bjudna på god mat oxå.
Per har alltid lite extra till mig :-)
Jag gillar Per!!!

Voff,... från Stina

Inga kommentarer: