Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

söndag 18 augusti 2013

En liten Fikastund i Alfons och hans Matte och Husses trädgård.


Alfons Matte bjöd på
Världens godaste
Kanelbullar!!!


Många glada skratt ...


Undrar om det blir nåt över
till lilla mig?


Alfons och hans Husse.
Undrar om min Husse oxå
kommer att bli lik mig när 
han blir äldre? 


Jag hittade en solig hörna
i Alfons fina trädgård.


Det bor två stycken 
katter i trädgården oxå.
Här ligger den svarta och 
smider planer ...


Här är den andra KiseMisen.
Hon håller koll på allt!!!
Hon missar inget ...


Ni kan ju se själva!
Sniff, Sniff ...


På tal om att ''hålla koll på allt'' ...
Var är nu den svarta katten?


Voff, ...
Nu ska Matte fota igen!!!
Skynda er nu ...
innan katterna hittar på nåt bus med oss.


Titta så duktig Alfons är!!!
Han visade mig att han kan
minsann vinka med 
båda tassarna oxå :-)
Nu har jag en ny kompis


Här sitter vi vackert 
och bara väntar ...
Alfons Matte är allt bra snäll!!! 


Här ser ni tre ynglingar!!!
Säger i alla fall Husse ...
På bilden kan ni se:
Min Husse och hans bror
och deras farbror.


Njuuut!!! :-) VoffeliVoff




Voff, ... från Stina

Inga kommentarer: