Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

fredag 6 september 2013

Min kompis Mia fyller År ... och jag är bjuden på hennes kalas!!!



Sååå många presenter!!!


Det här var livat!!!
Mia blir verkligen uppvaktad :-)


Så fint han sjunger för dig ...
Jag vill oxå sjunga Matte!!!


Nu är alla jättehungriga :-) 
Vilken fest Mia bjuder på!!!
Bäst att jag håller mig nära Per :-)
Han brukar alltid tappa 
lite på golvet ...
Säg inget till Husse!


Voff, ... 
Ni skulle bara veta!!!
Kan ni behålla en Hemlis?
Ser ni mig under bordet?
Jag står på vakt vid 
''Snälla Pers'' fötter.
Där serveras det den ena
läckerbiten efter den andra.


Nu kommer tanten med den ljuvliga tårtan :-)


Jag har väl inte chans att 
lura Mia på en tårtbit ...
... eller?
Man kan ju alltid hoppas!!!


Paketöppning ...
Husse ... snälla :-)
Stina vill oxå ha ett paket.
Jag är jätteduktig på att öppna presenter.


Prassel, Prassel ...
Ska jag hjälpa dig Mia?


Mia ser helnöjd ut med sin Födelsedag!
VoffeliVoff och Tack Mia!


Jaha, ... Voff :-)
Så var det Fotodags igen!!!
Matte har fixat ett 
USB-Minne fullt med Foton.
Grattis Mia!!!

Voff, ... från Stina



Inga kommentarer: