Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

lördag 19 oktober 2013

Ny Hundrastgård ute i Wämöparken


Det här är ju jättespännande!
Massor av nya vänner ...
Undrar om Tor vet om det här?


En liten vovve viskade i mitt öra att Tor var här i går
och hade med sig en tofs hem från en annan liten vovve!
... som det kan bli :-)


Husse vill att jag ska kolla in den här läskiga grejen!


Ni ser ju själva ...
Matte du hade inte klarat det!


Titta vad Stina kan ...
Tror ni att jag fixade det?


Nya äventyr ...
Lätt som en plätt Husse!


Det är rätt högt upp ...


Tror att jag sitter här en stund och pustar ut :-)


Massor av bus!


Det här var riktigt roligt!


Nu ska Matte fota igen!


Det här blir väl bra Matte?


Full speta!


Titta, vad jag kan Husse!


Jag hittade en ny rolig kompis!
Hon kan gå på framtassarna ...


Alfie, har du hört talas om 

Voff, ... från Stina

Inga kommentarer: