Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

söndag 8 december 2013

Söndagen den 2:a Advent ... VoffeliVoff!



Hej alla!
I dag är det ''Andra Advent'' ...
Min Matte har mixtrat med sin kamera igen!
I dag blev det röd text och ingen blixt!!!
Hon är ju för hopplös :-)


Ni kan tro att vi har världens oväder här hos oss.
Inte ens jag vill gå ut på promenad :-)


Matte har tänt ljus och vi bara myser!
Jag har sovit under Mattes täcke hela eftermiddagen :-)
Voff, ... Det är en Hemlis <3


Andra ljuset är tänt :-)
Sniff, Sniff ...
Jag tycker att Husses Adventsljusstake 
verkar spännande!
Hade Matte fått bestämma så hade
det varit en ljusstake fylld med POLLY och Skumbananer!!!
VoffeliVoff :-)
Hon är en riktig GotteGris ...

Voff, ... från Stina

2 kommentarer:

Laika sa...

Jag älskar att läsa din blogg och se dina härliga bilder. Jag tycker att adventsstagen sett spännande med alla små flaskor, även om jag fick bestämma der skulle väre hundkex i den.

Hunden Stina sa...

Voff,
Håller med dig Laika :-)
Hundkex är en bra ide' ♡
VoffeliVoff från Stina