Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

söndag 1 december 2013

Vintermössor och Hemstickade tröjor


Undrar om min Matte kan sticka?
Jag behöver ingen mössa men en tröja skulle vara 
varmt och gott nu när vintern snart är här!


Min Instagramskompis Ylva i Norge har så fina hemstickade kläder!
Jag tror att det är hennes Matte som är en ''Hejare'' på att sticka!
Känner du pressen nu Matte?


Ser väl varmt och gott ut?
Undrar var man får tag på ett mönster till dom här fina stickade kläderna?
Är det någon som kan ge min Matte ett tips :-)


Voff, ... från Stina





1 kommentar:

Laika sa...

Det er da en smart og lækker sweater. Jeg kan godt forstå at din Matte gerne vil strikke en til dig. Jeg kender desværre ingen opskrift.
Og hver er de 2 hunde med huerne sjove. Dem bliver man da i godt humør af at se på :-)