Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

lördag 11 januari 2014

I dag firar jag 1 År hos min Matte och Husse!!!


Välkomna ni oxå!
Slå er ner och ta en bulle :-)


Kolla in min present!!!
SniffeliSniff ...
Den doftar helt underbart :-)


Matte och Husse har bakat 
Kanelbullar dagen till ära :-)
VoffeliMums :-)


Här firas det med massor
av MumseliGottGott :-)
Mia och Nalle Puh är med oss
och firar min stora dag!!!


Tänk i dag är det 1 år sedan min 
Matte och Husse hämtade mig
i Västervik i full snöstorm!!!


Vilket busväder det var ...
Karlskrona - Västervik = 23 mil
Tur att allt gick vägen!!!


Den här bilden togs för ett helt år sedan :-)
Här är jag äntligen hemma hos Matte och Husse!!!
Blev bjuden på god mat! ... och kan ni tänka er ...
Jag fick sitta på en egen stol vid bordet minsann :-)

Nu har ett helt år gått sedan dess ...
Tänk vad tiden går fort
när man har roligt!

Voff, ... från Stina

3 kommentarer:

Laika sa...

Jag tror att du har haft tur med din Matte och Husse, och jag tror att de har haft tur med dig. Grattis med din "hos Matte och Husse 1 års födelsedag".

Hunden Stina sa...

Tack så VoffeliMycket Laika!
Du är så klok :-)
*waggy tail* Stina

Hunden Stina sa...

Tack så VoffeliMycket Laika!
Du är så klok :-)
*waggy tail* Stina