Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

lördag 3 maj 2014

TrädgårdsMässa ute i Wämöparken


 
Vi är på trädgårdsmässa ute i Wämöparken!
Matte har redan köpt blommor till vår balkong :-)
Ett riktigt fynd, säger hon och Husse!

 
Vi träffade min kompis Tor!
Hans Matte hade köpt sig en ''Kantskärare''!
Hon var helnöjd :-)
 
 
Min kompis Tor!
Visst är han stilig?

 
Matte, nu räcker det ...
Nu har du snart 100 foton :-)

 
Här pratas det trädgård ...

 
Tor och jag vi har annat att tänka på!
SniffeliSniff ...

 
Den här mannen flätade fina korgar!

 
Kom nu ...
Vi har hittat en ''TvKändis''!

 
Gunnel Carlson i egen hög person!
Hon svarade på frågor om blommor och
allt som hör trädgården till!

 
Tor och jag
med våra Hussar :-)

 
Mattes fina blommor ...
Dom heter visst Pelargoner.

 
En hel skog av fina växter!

 
Min Matte önskar sig en sådan här!

 
Min kompis Maria!
Henne gillar jag :-)
 
 
Tjo, va' de' va' livat i holken i lördags ...
 
Voff, från Stina

Inga kommentarer: