Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

söndag 18 maj 2014

Välkomna till min egen sida på Instagram

Det finns nåt som heter Instagram
i min Mattes mobil och dator!?!
Vill du själv gå med på Instagram så är det helt gratis :-)
I Mattes mobil så kan man installera den Appen 
helt gratis i Play Butiken!

Vill du kika in och gilla mina foton där eller
kanske följa mig på min sida så ...
Klicka på länken här under:
Jag blir jätteglad!!!

Nu ska jag visa er hur det ser ut på Instagram.
Så här ser bilderna ut :-)
Du gillar bilden genom att trycka på ''Hjärtat''
eller genom att klicka mitt på bilden!!!
Om du vill så kan du skriva nåt roligt till mig oxå!


Detta är min kompis Tor! :-)
Titta så många ''GILLNINGAR'' 
han har fått på Instagram!
46 st
Han är en riktig Casanova :-)
Och sååå STILIG!!!


Slicka du dig bara om munnen Tor ...
men det är jag som bestämmer!!!
Vi har fått 52 st gillningar!!!
Det är inte illa :-)
men så är vi oxå ett stiligt par!


Här går det vilt till :-)
Vi har fått 47 st gillningar :-)


Min egen Instagramsida.
Jag har 939 st foton :-)
Massor av vänner ...
både ''Fyrbenta'' och ''Tvåbenta''!
Alla är jättesnälla :-)

Det är här som en hel del av 
min Mattes foton hamnar!!!


Matte tog den här bilden i våras.
Jag har fått 81 st gillningar på den!
Det är jag jättestolt över :-)

Voff, från Stina


2 kommentarer:

Laika sa...

Fina bilder Fina Stina. Sniff från Laika och Vaks.

Hunden Stina sa...

Tack snälla Laika och Vaks :-)
I dag skiner solen igen ♡
Voff, från Stina