Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

onsdag 14 maj 2014

Varför får aldrig jag följa med på MAX?

 

Här beställer man dom allra bästa hamburgarna som finns!!!
... och jag får aldrig följa med Maria in!
Sniff, Sniff, Sniff :-)

 
Ni ser ju själva så roligt det är!!!
Nästa gång ska jag minsann smita med in ...
Varför får aldrig vi fyrbenta vänner gå på MAX?

 
Kolla så mycket smaskens!!!
Pommes, Hamburgare och Cola :-)
Hoppas att dom har med sig nån
liten smakbit till mig ...
 
 
Världens bästa Mia!!!
 
 
Voff, från Stina

2 kommentarer:

Laika sa...

Jag undrar om din Matte och Husse och Mia har något gott med ut til dig. Jag kan se att det finns fyra hamburgare på bordet. Sniff från Laika och Vaks.

Hunden Stina sa...

Hej på er!
Nej, jag fick inte så mycket som en mumsbit! Vilka snåljåpar :-)
Min Matte är så petnoga med vad jag äter efter mitt besök hos hunddoktorn! Voff ...
Trevlig Helg på er, Laika och Vaks ♡