Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

torsdag 19 juni 2014

Nu är det minsann LövMarknad i ''Staun''!


I dag är det 
LövMarknad i ''Staun''!
Ni kan tro att det är många ''tvåfotingar'' ute i dag :-)
... så jag hoppade upp i Husses famn!
Vet inte om jag kan lita på dom där 
luriga ballongerna?
... men Husse kan jag alltid lita på :-)


VoffeliVoff! :-)
Titta vad jag hittade!
Massor av ''StinaPryttlar'' :-)


Nere i Amiralitetsparken satt tjejerna och
band Blomsterkransar tills i morron ...
Då är det Midsommarafton :-)


Undrar om jag ska köpa mig en jag oxå?


Så här såg det ut på 
Lövmarknaden på 1950-talet.


Voff, från Stina

2 kommentarer:

Laika sa...

Stina det är bra att du kan bäras av din Husse, så inte alla de tvåbenta steg på dig. Men ballongerna, jag är inte så säker på är något för oss hundar, å andra sidan är alla hundleksaker något för oss. Ha en bra midsommar :-)

Hunden Stina sa...

Tack snälla Laika! ♡
Håller med dig ... Ballonger är luriga.
Önskar er alla en mysig Midsommarhelg :-)
Hoppas att du och Vaks får många goa' köttbullar :-)
Voff från Stina