Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

torsdag 16 oktober 2014

Mina nya vänner nere på Stumholmen!


Allra först så träffade jag en liten valp!
Den doftade rätt gott :-)


Vi lekte och busade :-)


Undrar om det är varmt i vattnet?
Jag får alltid höra att jag är en 
riktig ''Badkruka''!
Vem vill bli blöt ...


Det finns tydligen en del som älskar vatten!!!


Träffade nya vänner som var jättetrevliga!


Hejsan, Hejsan :-)


Här tränas det Agility!
Visst är dom duktiga?


Ska jag nog prova nån gång,
... ser jätteroligt ut :-)


Det är mysigt nere vid havet ...
Kom nu Stina!!!


Jag har aldrig fattat varför man hämtar pinnar ...
Verkar så onödigt liksom :-)
... och så blir man ju så blöt!!!


Plötsligt var vi hur många fyrfotingar som helst!!!
Alla njöt vi av solskensdagen :-)


Det var full rulle hela tiden ...


Fy, va' blött Husse!
Usch ...


Nu kommer dom :-)


Vad är det som händer!!!
Bäst att hålla sig på behörigt avstånd.
Tänk om dom slänger i mig oxå!!!


Lugn och Ro :-)
Jag klarade mig i dag oxå!
... havet är mysigast på lite håll.


Voff, från Stina

Inga kommentarer: