Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tisdag 17 februari 2015

I dag är det Fettisdagen ... MumsMums


I dag är det Fettisdagen :-)
Dags att provsmaka Husses Semla!
Nu ska jag berätta en sak för er:
~Vispgrädde, som skulle kunna 
fylla en stor simbassäng!!!
- Ja, det är vad som går åt i dag när dom ''tvåbenta''
klämmer i sig 5 miljoner Semlor!!!
... och så får jag bara ta ett ynkligt litet slick på 
Husses smarriga Semla!!!!!!!!!!!!!!!! 
Min Matte säger att det heter Fastlagsbulle?!?!
Hon ska då alltid vara så märkvärdig :-/ 


 Hon säger att det till och med finns en 
ny Semla uppe i Stockholm 
som heter WrapSemla ??????? 
Livlig fantasi det är vad hon har!!!

... men jag vet allt det allra senaste!!! :-)


Visst ser den smarrig ut?

VoffeliMums från Stina!




1 kommentar:

Laika sa...

Mums vi elsker Semlar, men min Matte er på slank, så inget Semlar til os :/