Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

onsdag 29 april 2015

Hipp, Hipp ... Hurra!!! I dag träffade jag Tor ~ Min STORA KÄRLEK! KrameliKram!


 VoffeliKram på dig Tor!


 Kolla in dig på Instagram Tor!
Du har redan fått 69 st gillningar!
Du är verkligen poppis!


Och titta här då ... en massa fina kommentarer 
har du oxå fått ...


 VÄRLDENS FINASTE TOR!


Man kan ju undra vad Tor har för sig ...


Ja, se karlar!!! 
Mig impar du inte på!


SniffeliSniff ...
Nu är det GODIS på gång!!!


Sitt fint nu Tor!


Att han bara orkar!!!
Jag har räknat ut att det går 
lika bra med att bara koppla 
på min ''StinaCharm'' :-) 
Undrar ... om han måste göra sådana 
konster jämt för att få godis av sin Matte?


Vad är det nu som händer därborta? 
... och därborta!!!


 Du är allt bra stilig Tor!!!


 På närmare håll är du
ännu stiligare :-)


TungGympa följt av ...


 ... lite ÖronGympa!!!
Vi bara älskar dom där öronen ...


MopseliMops!
Det är ingen som är rädd för dig Tor :-)


Det visste jag väl ...
Du bara skojade lite ...
VoffeliSmile på dig Tor!!! :-)
Du är världens goaste!


Tor och hans Husse i urskogen ... 
Har du nåt godis i fickan ... eller?


Nu kommer jag Tor!!!


Ser du mig???


VOFFELIVOFF Stina! Jag kommer!!!
Hej då Husse!!!
Den var du inte med på ... Ha, Ha!!!


Vi har det mysigt ...
Du och jag Tor!!!


Massor av spring i benen ...


Här ser ni den Världsberömde Cirkusartisten Tor
i sitt fantastiska nummer ... Mitt itu!!!


Ha, Ha, ... Tor!!!
Jag ser nog hur det har gått till ...
Mig lurar du inte!

VoffeliKram från Stina!


3 kommentarer:

Laika sa...

Ja det er en stillig Tor:) och du med Stina :)

Unknown sa...

Tack Laika och Vaks!
I dag är det Valborgsmässoafton här i Sverige! Med Majbrasor och allt ...
Vad gör ni för roligt i helgen?
Voffelikram från Stina!

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.